Tento web používá soubory cookies. Dalším procházením webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookies. Více informacíSouhlasím


Váš požadavek se zpracovává.

Aktualizace košíku proběhla v pořádku.

Pokračovat v nákupu | Do košíku
nachazíte seNacházíte se: Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Provozovatel:
Petra Konopová
Sídlo: Bayerova 811/45, Brno - Veveří, 60200,
IČ: 74664484
DIČ: CZ7261044395

Zapsána : Magistrát města Brna č.j. MMB/0179475/2014 ze dne 28.04.2014

pro prodej prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese
www.povleceni-brno.cz

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Povlečení Brno.
prostřednictvím webového rozhraní umístěného na internetové adrese www.povleceni-brno.cz (dále
rovněž jen „webové rozhraní“) provozovaném Prodávajícím - Petra Konopová, se sídlem Bayerova
811/45, 60200 Brno, IČ: 74664484, DIČ: CZ7261044395 a kupujícího (zákazník, spotřebitel).

1.2. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují základní práva a povinnosti prodávajícího a
kupujícího. Kupující zasláním objednávky a dále též potvrzením ve webovém rozhraní současně
stvrzuje, že akceptuje tyto obchodní podmínky a že se s nimi seznámil. Kupní smlouva, tj. obchodní
podmínky včetně objednávky a jejího přijetí budou Kupujícímu zaslány e-mailem nebo vytištěné
poštou bezprostředně po uzavření kupní smlouvy nebo budou přiloženy ke zboží nejpozději při
dodání zboží Kupujícímu.

1.3. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li
smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským
zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní
stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským
zákoníkem (č. 89/2012 Sb.). Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní
smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to
včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně
daně z přidané hodnoty a vždy platí cena zboží, uvedená v objednávce, v okamžiku jejího pořízení.
Informace o nákladech spojených s balením a dopravou nebo dodáním zboží obsahuje webové
rozhraní a Kupující má možnost se s nimi seznámit před podáním závazné objednávky.

2.2. Prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní je informativního charakteru a prodávající
není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně takto prezentovaného zboží. Nabídka označená jako
„akční“ platí do vyprodání zásob nebo do doby skončení takové nabídky uvedené ve webovém
rozhraní nebo do odvolání nabídky nebo do další aktualizace nabídky.
Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Podáním
objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i s
reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2.3. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím
objednávky dodavatelem. Toto potvrzení proběhne automaticky prostřednictvím e-mailové zprávy.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných
údajů a náležitostí. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat
a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat
a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující
prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslání objednávky“.

2.4. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Vlastnické
právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení. Vyplněním registračního
formuláře, či závazné objednávky, v rámci internetového obchodu, zákazník dává souhlas ke
shromažďování a archivování osobních údajů o zákazníkovi a jeho nákupech.
2.5. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s
osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s
uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí
kupující sám.

3. Uživatelský účet

3.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do
svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání
zboží (dále jen „uživatelský účet“).
Webové rozhraní obchodu umožňuje kupujícím provádět objednávání zboží též bez registrace přímo
z webového rozhraní obchodu.

3.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a
pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně
povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou
prodávajícím považovány za správné.

3.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je
povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského
účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany
kupujícího.

3.4. Každý registrovaný zákazník souhlasí svojí registrací ze zasíláním obchodních sdělení a
slevových akcích prodávajícího. Na zboží, které již bylo zlevněno se další slevy nevztahují
Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

3.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj
uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní
smlouvy (včetně obchodních podmínek).

3.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s
ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou
údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

4. Platební a dodací podmínky

4.1. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Webové rozhraní
obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o
nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí
pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky a Slovenska.

4.2. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující
uhradit prodávajícímu následujícími způsoby: dobírkou, bankovním převodem nebo hotovostí při
osobním odběru na výdejním místě. Při volbě bankovním převodem od nás obdržíte zálohovou
fakturu a variabilní symbol, který bude identifikovat vaši platbu. Částku prosím převeďte až po
obdržení zálohové faktury na účet číslo: 670100-2200441205/6210 mBank nebo
2600317713/2010 Fio bank.

4.3. Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty, přepravní společnosti DPD a GLS. Při
objednávce nad 2000,- Kč neúčtujeme poštovné a dobírkovné, zásilka je odeslána na náklady
prodávajícího.

                     Cena poštovného             Kč              EUR                    
Osobní odběr Brno – výdejní místo                          25,-
Přeprava DPD                                                              89,- 

Česká pošta - balík Do ruky                                       99,-
Slovensko GLS                                                               -                                8,-
Dobírka                                                                          30,-



4.4. Pokud je zboží na skladě činí dodací lhůta 3-4 dny. V případě vyprodání skladových zásob se
prodlužuje na 7–20 dnů. Provozovatel je povinen tuto skutečnost zákazníkovi oznámit.

4.5. U všech objednávek na Slovensko požadujeme platbu předem. Přepravu zásilek zajišťuje
přepravní společnost GLS. Číslo účtu IBAN: CZ9620100000002300635728 ,
BIC FIOBCZPPXXX. Převodní údaje k objednávce zboží obdržíte e-mailem společně s variabilním
symbolem platby, který bude identifikovat vaši platbu.
Na zásilky na Slovensko se nevztahuje akce doručení zdarma. Zaslání na dobírku na Slovensko není
možné.

4.6. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným
způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s
opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

4.7. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců
prodávajícího je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou.
Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném
poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.

5. Odstoupení od kupní smlouvy

5.1. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém
obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu
odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být
prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Toto právo je podmíněno nákupem jako
fyzická osoba (nikoliv na IČ).

5.2. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné
odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pro
jeho osobu, o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud
kupující porušil jejich původní obal. Na stříhanou metráž se také nevztahuje vrácení zboží ve 14-ti
denní lhůtě, jedná se o zboží na zakázku, které je do požadovaného rozměru připraveno dle zadání
zákazníka

5.3. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených
podmínek:
- zboží musí být kompletní (musí být dodány všechny kusy i části)
- zboží nesmí nést jakékoli známky poškození, vyprání nebo opotřebení (ušpiněné, pokrčené apod.)
- ke zboží musí být přiložen doklad o koupi
- zboží zašlete na adresu: Petra Konopová, Bayerova 811/45, 60200 Brno

5.4. V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14
dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s
uvedením čísla objednávky/daňového dokladu, data nákupu a čísla účtu pro vrácení částky.
Kupující může využít pro oznámení odstoupení od smlouvy formulář poskytovaný prodávajícím
na webovém rozhraní, který je zároveň součástí přílohy objednávky Kupujícího.
Pokud odstoupení od kupní smlouvy splňuje podmínky stanovené výše zmíněným zákonem, je
příslušná platba zaslána kupujícímu v zákonem stanovených lhůtách převodem na bankovní účet.

5.5. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí,
vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu
nabízenému způsobu dodání zboží.

5.6. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či
částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím
vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku
kupujícího na vrácení kupní ceny a nákladů na dodání zboží.

5.7. Náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu v případě odstoupení od kupní smlouvy
kupujícím hradí kupující, a to i pokud nemůže být zboží navráceno pro svou povahu obvyklou
poštovní cestou. Prodávající je oprávněn započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s
navrácením zboží na kupní cenu a náklady na dodání zboží, které mají být Kupujícímu vráceny.

5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut dárek, je příslušná darovací smlouva uzavřena s
rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kteroukoli stranou, pozbývá
darovací smlouva účinnosti a Kupující je povinen spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek.
6. Ochrana osobních údajů

6.1. Ochrana osobních údajů Kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem
č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

6.2. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se
jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

6.3. Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu obchodu (za
účelem úspěšného splnění smlouvy) a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují
externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, které jsou
nutné pro bezproblémové doručení zboží. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti
zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Zákazník uzavřením
smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi po
úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto
zpracováním. Toto zpracování a shromažďování osobních údajů může být ze strany prodávajícího v
budoucnu použito za účelem případné nabídky obchodu a služeb zákazníkovi. Zákazník má právo
přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto
údajům.

7. Odpovědnost za vady, záruka

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady zboží, a
záruky za jakost zboží, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními
§ 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že zboží nemá vady, tedy že je v ujednaném
množství, jakosti a provedení. Zejména prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy kupující
zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti,
které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával a s ohledem na povahu zboží a
na základě reklamy jimi prováděné
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto
druhu obvykle užívá
- je zboží v odpovídajícím množství, míře a hmotnosti
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů

7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7 odst. 2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného
za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho
obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení,
kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Projeví-li se vada zboží během šesti (6) měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím, má se za to,
že zboží bylo vadné již při jeho převzetí kupujícím.

8. Reklamační řád

8.1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu
a právním řádem ČR. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb.třicetidenní.

8.2. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat
prodávajícího o zjištěných závadách. V případě reklamace kontaktuje Prodávajícího telefonicky,
e-mailem nebo písemně. Kupující může využít pro oznámení reklamce Reklamační protokol
poskytovaný prodávajícím na webovém rozhraní, který je zároveň součástí přílohy objednávky
Kupujícího. Zboží zašlete na adresu (Petra Konopová, Bayerova 811/45, 60200 Brno) případně
předejte osobně.
Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

8.3. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců.
- jde-li o vadu odstranitelnou, má spotřebitel právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady,
právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady
neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit
od kupní smlouvy
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, má spotřebitel právo na výměnu
vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému
užívání zboží, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má spotřebitel právo na
přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

8.4. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží
- vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace - záruka zanikla
- vada vznikla nevhodným používáním zboží
- vada vznikla opotřebením zboží, způsobené jeho obvyklým užíváním
- vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem, zejména nevhodnou údržbou
- vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče
o zboží
- vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce
- zboží bylo poškozeno živly

8.5. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění
reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

9. Řešení sporů

9.1. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

9.2. Kupující má možnost sdělit prodávajícímu případné stížnosti na elektronickou adresu
info@povleceni-brno.cz . Prodávající bude reagovat na doručenou stížnost ve stejné formě a zašle
ji na e-mailovou adresu kupujícího. Kupující si však vyhrazuje právo nereagovat na stížnosti třetích
osob, které neuzavřely s prodávajícím Kupní smlouvu.

9.3. Není-li kupující spokojen s vyřešením stížnosti či reklamace ze strany prodávajícího má
možnost se obrátit se svými stížnostmi na příslušný orgán dohledu, kterým je Česká obchodní
inspekce (ČOI). Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde.

9.4. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně ze strany kupujícího a to pouze
v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku
ode dne kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

9.5. Prodávající je oprávněn k činnostem souvisejícím s provozováním Internetového obchodu na
základě živnostenských oprávnění a jeho činnost nepodléhá jinému povolování.
 

10. Informační povinnost poplatníka podle zákona č. 112/2016 Sb o EET

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je
povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak
nejpozději do 48 hodin.“

11. Závěrečné ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách provozovatele v
den odeslání objednávky zákazníkům. Odesláním elektronické objednávky zákazník bez výhrad
přijímá veškeré ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky,
jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného uvedenou v
katalogu internetového obchodu, nebylo-li v konkrétním případě dohodnuto jinak. Kupující je
seznámen se skutečností, že obrazové informace k nabízeným produktům jsou pouze ilustrativního
charakteru.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 01.3.2017